Na największych targach motoryzacyjnych w Polsce - Motor Show 2014, które odbyły się 27-30 marca br. nie mogło zabraknąć samochodów marki Peugeot. Przy współpracy z Agencją Don’t Worry firma Peugeot Polska zaprezentowała pięć modeli. Ekspozycje samochodów Peugeot wzbudziły zainteresowanie i przyciągnęły uwagę wielu zwiedzających.
Uczestnicy Targów Motor Show Poznań 2014 mieli możliwość zapoznać się z walorami pięciu modeli marki Peugeot: 3008 STYLE, 208 STYLE, 308 ALLURE, 2008 ALLURE, RCZ R. Specjalnie na tę okazję przygotowane stoisko oddało charakter komfortowych i innowacyjnych samochodów marki. Główną atrakcją ekspozycji był Nowy Peugeot 308, który przez pięćdziesięciu pięciu europejskich dziennikarzy z dwudziestu dwóch krajów został wybrany Samochodem Roku 2014. Organizatorami tego wydarzenia byli: Agencja Don’t Worry, Peugeot Polska oraz dealerzy marki Peugeot z Poznania.
Agencja Don’t Worry była odpowiedzialna za kompleksową koordynację prezentacji, która obejmowała: logistykę, przygotowanie stoiska Peugeot Polska i ekspozycji samochodów, zapewnienie multimediów i nowoczesnych rozwiązań technicznych.
***
Informacje o Don’t Worry:
Agencja Don’t Worry powstała w drugiej połowie 2009 roku. Jej założycielem i właścicielem jest Norbert Kabaczyński, który posiada wieloletnie doświadczenie w branży eventowej. Don’t Worry dzieli się na działy Event, PR oraz Creative. Wśród dotychczasowych Klientów agencji znaleźli się m.in.: Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o, Skanska Property Poland, Citroen Polska, Croma Pharma Polska, IKEA Trading Services, Yareal Polska, Nestle Polska, Nestle Polska SA - oddział Nespresso w Warszawie, PGT Healthcare.
Kontakt:
Don’t Worry Creative Event & PR Agency
Malwina Sobótka
PR Manager
Tel.: + 48 (22) 401 15 95
Mob. + 48 728 500 728
m.sobotka@dontworry.com.pl
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/don-t-worry-dla-peugeot-polska-na-motor-show-2014